Butiksjakt

Jag letade runder efter en butik på nätet och du snubblade jag in på butiksjakt.se. En super bra sida som startades nu i april detta året. Man kan söka på en butik eller varför inte på en produkt. Om du kanske behöver ett par nya skor så söker du på skor så kommer det upp ett flertal sidor som säljer skor. Hur bra är inte det liksom? Där finns även en flik där det står kampanjer, där hittar man vilka affärer som har rea och olika rabattkoder. Vilket jag var ute efter. Det är hur bra som helst att ha alla affärer samlade på en sida för sedan leta vilken affär man är intresserad av. Så denna sida kommer jag vara inne på mycket :)
 
Hoppas ni fick nytta av tipset :)


JoJZ - Underhållning på hög nivå ~

OMG!
Låter som en sjukt bra sida, den kommer jag börja använda mig av!

Tack för tipset !

Ha det bra ! :D

Svar: det var så lite så :)
Sophie

2012-07-09 / 15:42:56
BLOGG: http://jojz.blogg.se
Emma

Oh vad bra sida! :)

Svar: ja jätte bra :)
Sophie

2012-07-10 / 16:34:31
BLOGG: http://emu.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback