Kigurumi.se

 
Har fått hem en panda dräkt!

För ett litet tag sedan fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut på posten. Det var en panda dräkt från kigurumiJag är en av få personer som får lov att testa denna dräkt, för företaget har inte öppnat än. Så det var väldigt kul att jag var en av dem. Dräkte är i baggy stil som gör den oemotståndligt skön att ha på sig. Men kanske inte nu mitt i sommaren då det är riktigt varmt både ute och inne. Man kan nog ha den på sig en sen sommarkväll. Men nog mest till höst/vintern eftersom den är i fleece material.
 
Dräkten finns i olika sorters djur som : Kattbjörn, Tiger, Katt, Pingvin, Lejon, Räv, Varg, Dinosaurie, Giraff, Apa, Kossa, Hamster, Panda, Kanin, Ekorre, Känguru och Kyckling. 
 
Jag testade att gå runder i den lite nu här hemma och jag tycker den är otroligt skön. Men tyckte att det blev för varmt så jag var tvungen till att ta av den. Men det blir nog att jag tar på den igen i kväll, då jag ofta blir frusen på kvällen.
 
Vad tycker ni om den? Verkar den skön? skulle du vilja ha en? i så fall vilket djur? 


Linn

Haha fan va grym:)

Svar: haha, tack!
Sophie

2012-07-26 / 03:21:29
moa

den såg ju riktigt mysig och skön ut!:)

Svar: ja den är verkligen skön men det är verkligen inget jag kommer att gå ut i :P
Sophie

2012-07-26 / 16:10:02
LIIV - vanlig men unik

vad gullig!

Svar: haha :P
Sophie

2012-07-26 / 16:58:56
BLOGG: http://liivahliin.blogg.se
Sofia - FOTO

Vilken söt! Ser mysig ut :)

Svar: ja det är den :)
Sophie

2012-07-28 / 15:33:58
BLOGG: http://sofiaforss.blogg.se
Maria

Vilken söt! :) Jag fick hem en dinosaurie kigurumi från dom :D funderar på att beställa känguru och stitch också :)

Svar: hehe vad kul :D
Sophie

2012-07-30 / 13:42:34
BLOGG: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback