The Possession

Film dags
Nu ska jag ta en liten paus med pluggandet, kolla på film och käka lite kakor. Det är väldigt många som säger att the possession är en väldigt bra film, så nu ska jag kolla på den och se om den verkligen är så bra som alla säger :)
Har du kollat på den? Vad tyckte du i så fall?
 
Handling:
En ung flicka köper en antik låda på en loppmarknad, omedveten om att inne i lådan bor en elak gammal ande. Flickans far går ihop med sin ex-fru för att hitta ett sätt att avsluta förbannelsen över deras barn. 


Lina

jag har sett den filmen och jag tyckte den var läskig. men jag brukar inte kolla på såna filmer i vanliga fall.


Svar: Okej, jag tyckte inte den var läskig :P
Sophie

2013-01-15 / 18:21:30
Emely Tuväng

Den är bra.. men inget jag blev rädd för direkt.. lite roligt dock att det förekommer polska i den då min sambo är polack och han reagerade på det, haha! :P

Svar: Nej jag blev inte heller rädd, haha okej det märkte jag inte ens. Men kan inte språket :P
Sophie

2013-01-15 / 20:56:36
BLOGG: http://www.emssan.blogspot.com
ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

vill se den!!

Svar: Den är lätt se värd :)
Sophie

2013-01-18 / 23:55:03
BLOGG: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback