Hästar och trav

[bild från google]
Hästar och trav!
När jag var liten red jag väldigt mycket, jag älskade hästar. Jag gick på ridskola men jag tyckte det blev lite tråkigt att göra samma sak om och om igen. Så vi åkte ut till ett stall där vi fick lov att låna hästar för att sedan rida ut i skogen. Det var mycket mysigare än att bara vara i stallet hela tiden. Men sen när jag blev lite äldre tröttnade jag på det. Jag blev väldigt intresserad av att fotografera och då passade det bättre att vara framför en häst i stället. Jag följde ofta med min syster till stallet för att fotografera. Nu hade jag väldigt gärna velat åka till ett trav och fotografera. Det hade varit väldigt intressant och annorlunda jämfört med det jag brukar fota. Vad jag har förstått så är det väldigt många som har trav som en hobby och som brukar sattsa pengar på det. Men att se trav live är nog en upplevelse! Varför inte bjuda med någon du tycker om för en heldag på banan, till exempel på dennes namnsdag! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback