Teknik i dagens samhälle!

I dagens samhälle är det många tonåringar och några få äldre som är väldigt tekniska. Tonåringar i dag har alltid med sig sin mobil telefon och det sitter väldigt mycket vid datorn eller tv. När jag var i den ålderna var man mycket ute med kompisar och spelade basket och lekte olika lekar. Men nu pratar man med sina kompisar via telefon eller via datorn. Jag tycker det är helt sjukt att man inte vill vara ute i naturen och träffa sina kompisar. Men det är så det blir när man är beroende av tekniska saker.
 
Jag är en väldigt teknisk person, det är alltid jag som får fixa med tekniken hemma för annars blir det bara en massa fel. Tekniken har utvecklats en hel del nu de senaste åren, och i framtiden kommer nog allt att handla om teknik
 
Är du teknisk?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback