Yatzy och melodifestivalen

 
 
I kväll ska vi kolla på melodifestivalen och spela yatzy det var sjukt längesedan jag spelade det. Jag tycker faktiskt att det är ett ganska roligt att spela yatzy, men det beror nog mycket på att jag nästan alltid vinner :P Är en rätt dålig förlorare! När jag var mindre brukade jag och min mormor alltid spela yatzy när jag sov över där. Det var väldigt mysigt och roligt. Jag har också hört att vissa satsar pengar när de spelar, så den som vinner får en viss summa pengar, det kan man ju göra om man vill ha lite mer ``spänning´´ i spelet.
 
Brukar ni spela tärningsspel? I så fall vilket? Tycker du det är roligt? Brukar du satsa pengar på spel?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback